Knihy

Recenzie

Dominika Hrušovská:

“Ďakujeme, knižočka dorazila. A je úžasná. Tie príbehy sú skvele poučné a syn si knižočku veľmi obľúbil. Používa frázy z nej a naozaj vidno, že vníma tie príbehy. Nevedel v minulosti zaspať a spal málo a po prečítaní príbehov o mackovi Medíkovi a Sovičke Mudrike v pohode zaspal a dokonca spal dnes o 2 hodiny dlhšie ako zvykne. Sú tam také krásne myšlienky, že je poučná aj pre nás, dospelých, ktorí sme v detstve také poučné knihy nemali. A ovplyvní aj nás. Vaša kniha je úžasná. Robíte to skvele. Chceme ďalšie príbehy a dúfame v pokračovanie.”

Katarína:

“Mne sa na knižke páči, aké dôležité piliere boli vybrané smiech, láska, vďačnosť, dôvera, odvaha, laskavé slovo a tiež je tam aj niečo pre rodičov, ktorých detičky sa boja tmy či maju problém so zaspávaním. Veľmi oceňujem aj tipy na konci každej rozprávky ako ďalej s danou témou s deťmi pracovať. Tiež sa mi páči ako jednoducho a zrozumiteľne pre deti sú v knižke dané pojmy (hodnoty) vysvetlené a ako sú tam aj pekne a zrozumiteľne opísané aj pocity zvieratiek. Dcérka 6,5r bola z knižky nadšená a veľmi sa jej páčila a na moje počudovanie sama mi k nej kládla otázky, čo sa až tak často nejdeje.”

Dominika:

“Vaša knižka je tak nádherná, krásne ilustrácie a tie príbehy. Naša rodina je rodina knihomoľov, dcéra má len 3 roky, ale isto ma v zbierke už okolo 40 detských kníh. Ale tá vaša je zatiaľ naša favoritka spolu s knižkou od Michaely Ray Som skvelé dieťa. Rituál vďačnosti chcem zapracovať do večernej rutiny. Tipy pre rodičov sú skvelé. Ako rodič som šťastná, že su na trhu taketo knihy, ktoré maju veľkú pridanú hodnotu pre deti a niečo sa z nich naučia.”

Lucka:

“Dobrý deň, knižku už mame skoro celu prečítanú. Kniha syna veľmi baví (čo je aktuálne u nás veľký úspech lebo okrem dinosaurov nechce o ničom inom počuť). Mne sa veľmi páčia odporúčania na otázky, ktoré sa syna opýtať a počúvať tie odpoved,e ktoré mi na ne dáva, je krásne a zábavne zároveň (aspoň vidím, ako vníma jednotlivé veci a situácie jeho očami). Super knižka.”

Michaela Ray:

“Dcéra len išla okolo počítača a hneď kričala WOW, mami , čo to robíš? Takže ilustrácie zjavne hneď na prvý pohľad zaujali. Zvieratká v lese riešia rôzne problémy a vždy, keď si nevedia rady, obrátia sa na múdru sovičku. Tá im prezradí, ako problém vyriešiť. Za každou radou sa skrýva životná múdrosť alebo mentálna schopnosť, ktorú si deti pri čítaní osvoja. V každej zo 7 rozprávok vystupuje iná hlavná postava. Vlk sa napríklad naučí, že na škriepky a krik fungujú láskavé slová, ktoré pomôžu zblížiť zranené srdiečka. Zvieratká tiež zistia, že ani múdra sovička nie je dokonalá a má svoj strach, ktory jej pomôžu prekonať. Deti určite ocenia roztomilé farebné ilustrácie, ktoré ich fantáziu zavedú do magického lesa. Rodičia pri spoločnom čítaní predstavia svojim deťom dôležité princípy emocionálneho rozvoja. Odporúčam pre deti vo veku 3-8 rokov.”

PaedDr. Simona Benková, PhD.:

“Ďakujem, že som mohla nahliadnuť do Vašej knihy, ktorá v deťoch objavuje fantáziu, predstavivosť a učí pomocou pekného príbehu uvedomiť si, ako sa dá v situáciách zachovať. Vaša kniha nie je len pre deti. Pri čítaní tejto knihy sa určite budú budovať silnejšie putá medzi rodičmi a deťmi navzájom. To určite ako spoločnosť potrebujeme. Vašej knihe želám veľa čitateľov.”

Janka Očenášová:

“Mňa tak dojala vaša kniha, že no comment. Ste najlepšia v tom, čo robíte! A ste prínos pre túto častokrát nepokojnú spoločnosť. Ďakujeme za nás aj za naše deti, že môžeme vaše dielo držať v rukách a že vždy váš profil pripomenie to, čo je v živte potrebné!”

Alžbeta Tóthová:

Krásna kniha, objednala som ju pre vnúčatá. Veľmi sa im páčia všetky rozprávky, sú veľmi poučné, obrázky sú nádherné, čítame to stále dokola a potom majú nekonečné množstvo otázok.